Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолонтаєвська, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-06-07T09:56:14Z-
dc.date.available2019-06-07T09:56:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10576-
dc.descriptionВісник науково-дослідної лабораторії "В.О.Сухомлинський і школа ХХІ століття / за ред. В.М.Кушнір - Умань:Візаві, 2019. - Вип.ХІІ. - 130 с.uk_UA
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано проблему формування культури поведінки дітей дошкільного віку. Описано зміст та структуру культури поведінки, що включає культуру поведінки дитини, культуру спілкування та взаємин, культуру поведінки взаємин у колективній праці, культуру мовлення та зовнішнього вигляду. Розглянуто основні методи та форми формування поведінки дошкільників. З’ясовано,що старший дошкільний вік є найбільш сприятливим для формування навичок культури поведінки.uk_UA
dc.publisherВісник науково-дослідної лабораторії "В.О.Сухомлинський і школа ХХІ століття / за ред. В.М.Кушнір - Умань:Візаві, 2019. - Вип.ХІІ. - 130 с.uk_UA
dc.subjectкультура поведінкиuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.titleОсобливості формування культури поведінки старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Сухомлинський.pdf402,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.