Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10576
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колонтаєвська, Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-07T09:56:14Z | - |
dc.date.available | 2019-06-07T09:56:14Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10576 | - |
dc.description | Вісник науково-дослідної лабораторії "В.О.Сухомлинський і школа ХХІ століття / за ред. В.М.Кушнір - Умань:Візаві, 2019. - Вип.ХІІ. - 130 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтовано проблему формування культури поведінки дітей дошкільного віку. Описано зміст та структуру культури поведінки, що включає культуру поведінки дитини, культуру спілкування та взаємин, культуру поведінки взаємин у колективній праці, культуру мовлення та зовнішнього вигляду. Розглянуто основні методи та форми формування поведінки дошкільників. З’ясовано,що старший дошкільний вік є найбільш сприятливим для формування навичок культури поведінки. | uk_UA |
dc.publisher | Вісник науково-дослідної лабораторії "В.О.Сухомлинський і школа ХХІ століття / за ред. В.М.Кушнір - Умань:Візаві, 2019. - Вип.ХІІ. - 130 с. | uk_UA |
dc.subject | культура поведінки | uk_UA |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | Особливості формування культури поведінки старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Сухомлинський.pdf | 402,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.