Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10723
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмілова, Ілона | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-13T08:53:58Z | - |
dc.date.available | 2019-06-13T08:53:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ілона Єрмілова. Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття. 2019 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10723 | - |
dc.description | Ілона Єрмілова. Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття. 2019 | uk_UA |
dc.description.abstract | Система освіти, спрямована у ХХІ століття, має ґрунтуватися на «двох культурах»: мистецтвах і суспільних науках, з одного боку, та природничо-математичних – з іншого. Інтегруючою основою в системі освіти «двох культур» є дизайн і технології, які забезпечують оволодівання енергією, матерією, інформацією. Гармонійний синтез краси і доцільності, який утворюється енергією, матерією та інформацією, досягається завдяки принципу потрійності. З урахуванням принципу потрійності здійснюється художньо-технічне проектування предметного середовища засобами дизайну і технологій. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | технології | uk_UA |
dc.subject | тенденції | uk_UA |
dc.title | Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DESIGN EDUCATION.pdf | 84,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.