Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10723
Назва: | Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття |
Автори: | Єрмілова, Ілона |
Ключові слова: | система освіти дизайн технології тенденції |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Ілона Єрмілова. Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття. 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Система освіти, спрямована у ХХІ століття, має ґрунтуватися на «двох культурах»: мистецтвах і суспільних науках, з одного боку, та природничо-математичних – з іншого. Інтегруючою основою в системі освіти «двох культур» є дизайн і технології, які забезпечують оволодівання енергією, матерією, інформацією. Гармонійний синтез краси і доцільності, який утворюється енергією, матерією та інформацією, досягається завдяки принципу потрійності. З урахуванням принципу потрійності здійснюється художньо-технічне проектування предметного середовища засобами дизайну і технологій. |
Опис: | Ілона Єрмілова. Основні тенденції розвитку дизайн-освіти ХХІ століття. 2019 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10723 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DESIGN EDUCATION.pdf | 84,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.