Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10739
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білецька, Ірина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-14T08:27:32Z | - |
dc.date.available | 2019-06-14T08:27:32Z | - |
dc.date.issued | 2019-04 | - |
dc.identifier.citation | Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 18-19 квітня 2019. Умань, 2019. С. 36–39. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10739 | - |
dc.description.abstract | There is still much debate as to what specific factors influence motivation in language learning. It is not clear how motivation affects a continued interest or success or failure in language learning, especially in an foreign language setting. Research on motivation at first only concentrated on two main motivational orientations of language learners. More recently, studies have shown a wider range of factors at work. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | theoretical classes | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.subject | learning | uk_UA |
dc.subject | English | uk_UA |
dc.title | Motivation in foreign language learning | uk_UA |
dc.title.alternative | Мотивація у вивченні іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Motivation_in_foreign_language_learning.pdf | 138,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.