Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10740
Title: | Внесок Наталії Федорівни Засенко у розбудову вітчизняної системи підготовки сурдопедагогів |
Authors: | Хрипун, Дар'я Миколаївна |
Keywords: | Наталія Федорівна Засенко ефективність професійної освіти підготовка сурдопедагогів міжпредметні взаємозв’язки діти з порушеннями слуху |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | У статті описується творчий доробок видатного фахівця-дефектолога Наталії Федорівни Засенко, яка стала взірцем для багатьох сучасних вчителів-дефектологів; узагальнено її внесок у розбудову системи підготовки сурдопедагогів. Вчена дослідила вагомість міжпредметних взаємозв’язків у підготовці сурдопедагогів; довела важливість взаємодії між викладачами спеціальних та загальноосвітніх дисциплін. Однією з умов якісної професійної освіти вважала підтримку тісних зв’язків з навчальними закладами. Така співпраця водночас надавала б можливість робити прогноз кадрового забезпечення закладів на найближчі роки. Н. Засенко виділяла такі завдання у підготовці сурдопедагогів: формування творчих здібностей студентів; нетрадиційного підходу до розв’язання педагогічних проблем; навичок педагогічної майстерності; вмінь адекватно оцінювати здібності та можливості дітей; ґрунтовне володіння методикою виховання і навчання дітей з порушеннями слуху в різних типах навчальних закладів, прийомами та способами їхньої соціальної адаптації. У статті також зроблено аналіз навчального посібника Н. Засенко «Основи сурдопедагогіки», який був основоположним у вивченні сурдодидактики та фундаментом оволодіння студентами спеціальними методиками навчання дітей з порушеннями слуху. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10740 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1-конвертирован.pdf | 1,5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.