Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10770
Title: Основні наукові підходи до визначення поняття «етнокультурна компетентність» майбутніх учителів
Authors: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Keywords: культурологічна компетентність
загальнокультурна компетентність
етнокультурна компетентність
етнокультура
майбутні вчителі
етнокультурна ідентичність
етнонаціональні цінності
носій етнокультури
Issue Date: 30-Jan-2019
Publisher: Переяслав-Хмельницький
Citation: Гончарук В. А. Основні наукові підходи до визначення поняття «етнокультурна компетентність» майбутніх учителів // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2019. – Вип. 43. – С. 294–297.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.011.3
Abstract: У наш час надзвичайно актуально постає питання збереження кожним представником української нації своєї етнокультурної ідентичності та усвідомлення більшої значущості власних етнонаціональних цінностей серед світових. У культурологічній компетентності вчителя ми виокремлюємо таку складову, як етнокультурна компетентність, що буде вказувати на його здатність усвідомлювати себе як носія певної етнокультури. Етнокультура концентрує різноманітний спектр прояву етнічних ознак, інтегрує, зберігає, відтворює і, певним чином, трансформує набутки різних сфер діяльності конкретного народу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10770
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.