Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10771
Назва: | Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя |
Автори: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Ключові слова: | етнокультурна компетентність етнокультура професійна підготовка вчителів-філологів культурологічна підготовка |
Дата публікації: | 17-бер-2019 |
Видавництво: | ГО «Південна фундація педагогіки» |
Бібліографічний опис: | Гончарук В. А. Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. І. – С. 78–82. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.011.3-051]:39 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні перед вищою освітою постає важливе завдання – підвищення рівня професіоналізму майбутнього педагога в поєднанні із загальною культурою. Його розв’язання передбачає насамперед різнобічний особистісний розвиток майбутнього вчителя, формування гуманістичної педагогічної позиції на основі єдності професійної, суспільно-економічної й культурологічної підготовки. Відповідно професійна підготовка вчителів-філологів, у процесі якої формуватиметься їх етнокультурна компетентність, стає одним із провідних пріоритетів освітньої політики держави. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10771 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osobly`vosti formuvannya etnokul`turnoyi kompetentnosti majbutn`ogo vchy`telya.pdf | 457,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.