Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурський, Микола Васильович-
dc.contributor.authorКравченко, Роман Олегович-
dc.date.accessioned2019-06-18T11:21:47Z-
dc.date.available2019-06-18T11:21:47Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.citationБілошкурський М. В., Кравченко Р. О. Тренди як механізм соціальної взаємодії. Менеджмент ХХІ століття: проблеми і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 18-19 жовтня 2018 р. / Редкол. : Школьний О. О. (відп. ред.) та ін. Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. С. 34–36.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10781-
dc.description.abstractТренд є важливим інструментом не лише бренд-менеджменту та маркетингових стратегій, а й механізмом соціальної взаємодії, за допомогою якого відбувається інтенсивний, на відміну від минулих екстенсивних спроб, розвиток виробництва, збуту та соціального взаємозв’язку, який є базовою основою для розвитку міцних транснаціональних та міжнародних відносин у сфері бізнесу та культури.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр «Візаві»uk_UA
dc.subjectтрендuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectсуміжний трендuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectвідносиниuk_UA
dc.titleТренди як механізм соціальної взаємодіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurskyi_Kravchenko.pdf322,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.