Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10781
Title: Тренди як механізм соціальної взаємодії
Authors: Білошкурський, Микола Васильович
Кравченко, Роман Олегович
Keywords: тренд
взаємодія
суміжний тренд
споживач
бренд-менеджмент
відносини
Issue Date: Oct-2018
Publisher: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Citation: Білошкурський М. В., Кравченко Р. О. Тренди як механізм соціальної взаємодії. Менеджмент ХХІ століття: проблеми і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 18-19 жовтня 2018 р. / Редкол. : Школьний О. О. (відп. ред.) та ін. Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. С. 34–36.
Abstract: Тренд є важливим інструментом не лише бренд-менеджменту та маркетингових стратегій, а й механізмом соціальної взаємодії, за допомогою якого відбувається інтенсивний, на відміну від минулих екстенсивних спроб, розвиток виробництва, збуту та соціального взаємозв’язку, який є базовою основою для розвитку міцних транснаціональних та міжнародних відносин у сфері бізнесу та культури.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10781
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biloshkurskyi_Kravchenko.pdf322,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.