Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-06-18T11:27:49Z-
dc.date.available2019-06-18T11:27:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKorol I. V., Garmatiuk O. V. Personnel competitiveness and its impact on sales of the company. Економічні горизонти. 2018. № 3(6). C. 26–34.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10785-
dc.description.abstractМета дослідження. Головна мета статті полягає в узагальненні теоретико-методологічних принципів та розробці рекомендацій, направлених на покращення управління конкурентоспроможністю персоналу як напряму підвищення рівня продаж компанії. Методологія. Методологія дослідження базується на методах наукового абстрагування, системно-функціонального підходу, групування, узагальнення та формалізації, аналізу й синтезу. Результати. У статті розглядається вплив кадрових факторів на показники продаж компанії. Авторами обґрунтовано, що конкурентоспроможність працівників є не тільки одним з ключових факторів впливу на ріст продаж товарів і послуг, але й на конкурентоспроможність підприємства в цілому. Досліджено основні теоретичні засади конкурентоспроможності працівників. Установ-лено, що конкурентоспроможність працівника є сукупністю знань, умінь, навичок і особистих якостей, які дозволяють працівникам виконувати свої обов’язки в компанії. Запропоновано модель, що включає прямі та непрямі фактори з особливим акцентом на вплив креативності продавця на ефективність продажів. Виокремлено основні компоненти і типи конкурентоспро-можності працівників; проаналізовано різні фактори впливу. Досліджено основні інструменти конкурентоспроможності працівників та особливості її оцінки. Практичне значення. Практична значимість одержаних результатів полягає в розробці практичних рекомендацій, що забезпечать посилення конкурентоспроможності персоналу і, в кінцевому рахунку – підвищення рівня продажів компанії. Перспективи подальших досліджень. Розроблений механізм використання управлінських інструментів для розвитку креативності та самоефективності серед персоналу для стимулювання продажів компанії буде покладено в основу подальших досліджень авторів.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherУДПУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність персоналуuk_UA
dc.subjectравління конкурентоспроможністюuk_UA
dc.subjectтрудовий потенціалuk_UA
dc.subjectпродажіuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність персоналу та її вплив на продажі компаніїuk_UA
dc.title.alternativePersonnel competitiveness and its impact on sales of the companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
156313-356410-1-PB.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.