Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10785
Title: Конкурентоспроможність персоналу та її вплив на продажі компанії
Other Titles: Personnel competitiveness and its impact on sales of the company
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: конкурентоспроможність персоналу
равління конкурентоспроможністю
трудовий потенціал
продажі
оцінка
Issue Date: 2018
Publisher: УДПУ
Citation: Korol I. V., Garmatiuk O. V. Personnel competitiveness and its impact on sales of the company. Економічні горизонти. 2018. № 3(6). C. 26–34.
Abstract: Мета дослідження. Головна мета статті полягає в узагальненні теоретико-методологічних принципів та розробці рекомендацій, направлених на покращення управління конкурентоспроможністю персоналу як напряму підвищення рівня продаж компанії. Методологія. Методологія дослідження базується на методах наукового абстрагування, системно-функціонального підходу, групування, узагальнення та формалізації, аналізу й синтезу. Результати. У статті розглядається вплив кадрових факторів на показники продаж компанії. Авторами обґрунтовано, що конкурентоспроможність працівників є не тільки одним з ключових факторів впливу на ріст продаж товарів і послуг, але й на конкурентоспроможність підприємства в цілому. Досліджено основні теоретичні засади конкурентоспроможності працівників. Установ-лено, що конкурентоспроможність працівника є сукупністю знань, умінь, навичок і особистих якостей, які дозволяють працівникам виконувати свої обов’язки в компанії. Запропоновано модель, що включає прямі та непрямі фактори з особливим акцентом на вплив креативності продавця на ефективність продажів. Виокремлено основні компоненти і типи конкурентоспро-можності працівників; проаналізовано різні фактори впливу. Досліджено основні інструменти конкурентоспроможності працівників та особливості її оцінки. Практичне значення. Практична значимість одержаних результатів полягає в розробці практичних рекомендацій, що забезпечать посилення конкурентоспроможності персоналу і, в кінцевому рахунку – підвищення рівня продажів компанії. Перспективи подальших досліджень. Розроблений механізм використання управлінських інструментів для розвитку креативності та самоефективності серед персоналу для стимулювання продажів компанії буде покладено в основу подальших досліджень авторів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10785
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
156313-356410-1-PB.pdf1,64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.