Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10828
Title: Інформаційно-когнітивний підхід як методологічний базис дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти
Authors: Кірдан, Олександр Петрович
Keywords: інформаційно-когнітивний підхід
методологічні підходи
неперервна освіта
професійна підготовка
Issue Date: 2018
Publisher: ПНПУ імені К.Д.Ушинського
Citation: Кірдан О.П. Інформаційно-когнітивний підхід як методологічний базис дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О.П. Кірдан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. – 2018. – №6 (125). – С.50-54.
Abstract: Виокремлено та схарактеризовано наукові підходи – парадигмальний, системний, компетентнісний, аксіологічний, акмеологічний, історико-хронологічний, діяльнісний, структурно-функціональний, синергетичний, інформаційно-когнітивний – дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. Інформаційно-когнітивний підхід потрактовано як науковий підхід, базований на здатності науково-педагогічних та наукових працівників закладів вищої освіти та наукових установ ефективно використовувати пізнавальний потенціал особистої інформаційно-когнітивної діяльності, що розглядається як сукупність процесів критичного аналізу, оцінювання, добирання та використання інформаційного поля для змістового наповнення освітнього процесу професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти у поєднанні з когнітивними механізмами особистості.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10828
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirdan_98.pdf297,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.