Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10828
Title: | Інформаційно-когнітивний підхід як методологічний базис дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти |
Authors: | Кірдан, Олександр Петрович |
Keywords: | інформаційно-когнітивний підхід методологічні підходи неперервна освіта професійна підготовка |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ПНПУ імені К.Д.Ушинського |
Citation: | Кірдан О.П. Інформаційно-когнітивний підхід як методологічний базис дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О.П. Кірдан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. – 2018. – №6 (125). – С.50-54. |
Abstract: | Виокремлено та схарактеризовано наукові підходи – парадигмальний, системний, компетентнісний, аксіологічний, акмеологічний, історико-хронологічний, діяльнісний, структурно-функціональний, синергетичний, інформаційно-когнітивний – дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. Інформаційно-когнітивний підхід потрактовано як науковий підхід, базований на здатності науково-педагогічних та наукових працівників закладів вищої освіти та наукових установ ефективно використовувати пізнавальний потенціал особистої інформаційно-когнітивної діяльності, що розглядається як сукупність процесів критичного аналізу, оцінювання, добирання та використання інформаційного поля для змістового наповнення освітнього процесу професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти у поєднанні з когнітивними механізмами особистості. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10828 |
Appears in Collections: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kirdan_98.pdf | 297,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.