Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2019-06-20T16:59:24Z-
dc.date.available2019-06-20T16:59:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШеленкова Н.Л. Механізми впливу в рекламній діяльності / Н.Л.Шеленкова // Prospects for the development of psychology as a science in Eu Countries and Ukraine : International scientific and practical conference. – Warsaw, Republic of Poland, February 1-2, 2019. – С. 131-133.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10838-
dc.description.abstractЗ погляду психології, рекламна діяльність – це, насамперед, спілкування і взаємодія, які можуть бути як безпосередніми, так і опосередкованими; тобто, рекламна діяльність є одним із видів активності людей, і, одночасно, – досить могутнім психологічним регулятором соціальних відносин між ними. Практика реклами показала, що існують механізми впливу, котрі при правильному застосуванні є дійсно дієвими в різних видах реклами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрекламнаuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.titleМЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ В РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MEXANIZMY`_VPLY`VU_V_REKLAMNIJ_DIYaL`NOSTI.pdf297,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.