Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10838
Title: МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ В РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Keywords: рекламна
діяльність
вплив
механізм
Issue Date: 2019
Citation: Шеленкова Н.Л. Механізми впливу в рекламній діяльності / Н.Л.Шеленкова // Prospects for the development of psychology as a science in Eu Countries and Ukraine : International scientific and practical conference. – Warsaw, Republic of Poland, February 1-2, 2019. – С. 131-133.
Abstract: З погляду психології, рекламна діяльність – це, насамперед, спілкування і взаємодія, які можуть бути як безпосередніми, так і опосередкованими; тобто, рекламна діяльність є одним із видів активності людей, і, одночасно, – досить могутнім психологічним регулятором соціальних відносин між ними. Практика реклами показала, що існують механізми впливу, котрі при правильному застосуванні є дійсно дієвими в різних видах реклами.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10838
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MEXANIZMY`_VPLY`VU_V_REKLAMNIJ_DIYaL`NOSTI.pdf297,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.