Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10854
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Бойченко, Валентина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T05:36:00Z | - |
dc.date.available | 2019-06-26T05:36:00Z | - |
dc.date.issued | 2018-11 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10854 | - |
dc.description.abstract | Розбудова інформаційного суспільства розглядається нашою державою як стратегічна мета, тому впровадження інформаційно-комунікаційних технологій відіграє надзвичайно важливу роль в освітньому процесі. Під впливом інформаційно-комунікаційних технологій змінюються зміст, форми, методи навчання; учасники освітнього процесу оволодівають новими видами діяльності: збір, накопичення, розроблення, зберігання, передача та використання інформації за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Впровадження цих технологій у педагогічному університеті продемонстровано на прикладі використання платформи Moodle, в якій розміщено навчально-методичні матеріали з курсу «Педагогіка» (тексти лекцій; презентації; завдання до практичних та лабораторних занять, для організації самостійної роботи; відео ресурси; тести тощо) та заплановано навчально-пізнавальну діяльність студентів в межах електронного навчального курсу. Проаналізовано основні види діяльності, які можна організувати в межах платформи Moodle: «Вікі», «Завдання», «Семінар», «Тест», «Форум», «Чат». Описано досвід організації контролю за навчальною діяльністю студентів за допомогою модулів «Завдання» та «Тест». Наведено приклади тестових завдань різного типу: завдання з короткою відповіддю, множинний вибір, завдання на відповідність та послідовність тощо. Запропоновано форму організації і проведення практичного заняття засобами онлайн-сервісу Padlet, що дає змогу активізувати навчальну діяльність за допомогою таких методів як рефлексія та дискусія. У ході навчально-пізнавальної діяльності студентів виявлено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій сприяє розвитку пізнавального інтересу та мотивації студентів до навчальної дисципліни, розвиває критичне, професійне педагогічне мислення, формує практичні уміння та навички майбутніх учителів. | uk_UA |
dc.publisher | Болгарія | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378 : 051 : 004 | - |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | віртуальна стіна | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | форми , методи навчання | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | види діяльності | uk_UA |
dc.subject | Moodle | uk_UA |
dc.subject | Padlet | uk_UA |
dc.title | Удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів засобами платформи Moodle (на прикладі вивчення курсу «Педагогіка») | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
udoskonalenna uchuteliv.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.