Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorБойченко, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2019-06-26T05:36:00Z-
dc.date.available2019-06-26T05:36:00Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10854-
dc.description.abstractРозбудова інформаційного суспільства розглядається нашою державою як стратегічна мета, тому впровадження інформаційно-комунікаційних технологій відіграє надзвичайно важливу роль в освітньому процесі. Під впливом інформаційно-комунікаційних технологій змінюються зміст, форми, методи навчання; учасники освітнього процесу оволодівають новими видами діяльності: збір, накопичення, розроблення, зберігання, передача та використання інформації за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Впровадження цих технологій у педагогічному університеті продемонстровано на прикладі використання платформи Moodle, в якій розміщено навчально-методичні матеріали з курсу «Педагогіка» (тексти лекцій; презентації; завдання до практичних та лабораторних занять, для організації самостійної роботи; відео ресурси; тести тощо) та заплановано навчально-пізнавальну діяльність студентів в межах електронного навчального курсу. Проаналізовано основні види діяльності, які можна організувати в межах платформи Moodle: «Вікі», «Завдання», «Семінар», «Тест», «Форум», «Чат». Описано досвід організації контролю за навчальною діяльністю студентів за допомогою модулів «Завдання» та «Тест». Наведено приклади тестових завдань різного типу: завдання з короткою відповіддю, множинний вибір, завдання на відповідність та послідовність тощо. Запропоновано форму організації і проведення практичного заняття засобами онлайн-сервісу Padlet, що дає змогу активізувати навчальну діяльність за допомогою таких методів як рефлексія та дискусія. У ході навчально-пізнавальної діяльності студентів виявлено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій сприяє розвитку пізнавального інтересу та мотивації студентів до навчальної дисципліни, розвиває критичне, професійне педагогічне мислення, формує практичні уміння та навички майбутніх учителів.uk_UA
dc.publisherБолгаріяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378 : 051 : 004-
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectвіртуальна стінаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectформи , методи навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectвиди діяльностіuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectPadletuk_UA
dc.titleУдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів засобами платформи Moodle (на прикладі вивчення курсу «Педагогіка»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
udoskonalenna uchuteliv.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.