Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10854
Title: Удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів засобами платформи Moodle (на прикладі вивчення курсу «Педагогіка»)
Authors: Прищепа, Світлана Михайлівна
Коберник, Олександр Миколайович
Стеценко, Надія Миколаївна
Бойченко, Валентина Василівна
Keywords: педагогіка
інформаційно-комунікаційні технології
віртуальна стіна
студенти
освітній процес
форми , методи навчання
навчальна діяльність
види діяльності
Moodle
Padlet
Issue Date: Nov-2018
Publisher: Болгарія
Series/Report no.: УДК;378 : 051 : 004
Abstract: Розбудова інформаційного суспільства розглядається нашою державою як стратегічна мета, тому впровадження інформаційно-комунікаційних технологій відіграє надзвичайно важливу роль в освітньому процесі. Під впливом інформаційно-комунікаційних технологій змінюються зміст, форми, методи навчання; учасники освітнього процесу оволодівають новими видами діяльності: збір, накопичення, розроблення, зберігання, передача та використання інформації за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Впровадження цих технологій у педагогічному університеті продемонстровано на прикладі використання платформи Moodle, в якій розміщено навчально-методичні матеріали з курсу «Педагогіка» (тексти лекцій; презентації; завдання до практичних та лабораторних занять, для організації самостійної роботи; відео ресурси; тести тощо) та заплановано навчально-пізнавальну діяльність студентів в межах електронного навчального курсу. Проаналізовано основні види діяльності, які можна організувати в межах платформи Moodle: «Вікі», «Завдання», «Семінар», «Тест», «Форум», «Чат». Описано досвід організації контролю за навчальною діяльністю студентів за допомогою модулів «Завдання» та «Тест». Наведено приклади тестових завдань різного типу: завдання з короткою відповіддю, множинний вибір, завдання на відповідність та послідовність тощо. Запропоновано форму організації і проведення практичного заняття засобами онлайн-сервісу Padlet, що дає змогу активізувати навчальну діяльність за допомогою таких методів як рефлексія та дискусія. У ході навчально-пізнавальної діяльності студентів виявлено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій сприяє розвитку пізнавального інтересу та мотивації студентів до навчальної дисципліни, розвиває критичне, професійне педагогічне мислення, формує практичні уміння та навички майбутніх учителів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10854
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
udoskonalenna uchuteliv.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.