Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10862
Title: Концептуальні основи стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання
Authors: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Keywords: стратегічне планування
маркетинг
прогнозування
маркетингове планування
Issue Date: Jan-2019
Publisher: Бізнес-навігатор. 2019
Citation: Бовкун, О. А. Концептуальні основи стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання /О. А. Бовкун// Бізнес-навігатор. 2019. – № 1 (50) – С. 55–60.
Abstract: Бовкун О. А. Концептуальні основи стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання. В статті розглянуто сутність формування системи стратегічного маркетингового планування, яке повинне здійснюватися з комплексним врахуванням усіх причинно-наслідкових зв’язків, що виникають між змінами навколишнього середовища і внутрішніми можливостями суб’єкта туристичного ринку, що надають можливість сформувати базові параметричні складові його стратегії. Розкрито сутність ефективної ринкової діяльності суб’єкту господарювання туристичної сфери, що полягає в визначенні цільового сегменту зі специфічними потребами, що можливо лише з використанням маркетингового інструментарію. Досліджено, що стратегічне планування маркетингової діяльності повинне бути спрямоване на прогнозування майбутніх параметрів розвитку і функціонування як складної системи.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10862
ISSN: 2522-4751
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бізнес-навігатор №1 (50) 2019.pdf3,63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.