Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10899
Title: Екологічне виховання – стратегічний напрям педагогічної взаємодії з учнями в сучасній школі
Authors: Гончарук, Віталій Володимирович
Keywords: екологічне виховання
педагогічна взаємодія
сучасна школа
природне середовище
екологічний світогляд
екологічна діяльність
екологічна культура
взаємозв'язок людини і природи
Issue Date: 15-Mar-2019
Publisher: ГО «Південна фундація педагогіки»
Citation: Гончарук В. В. Екологічне виховання – стратегічний напрям педагогічної взаємодії з учнями в сучасній школі // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15-16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. 2. – С. 19–23.
Abstract: Гармонійні стосунки людини і природи є запорукою життєздатності і здоров’я людської цивілізації. XXІ століття, проте, характеризується різким порушенням рівноваги природного середовища, що зумовлюється некерованою науково-технічною діяльністю, хижацьким природокористуванням, забрудненням середовища, неконтрольованим землекористуванням, розширенням рамок урбанізації, порушенням норм експлуатації природних ресурсів, переважанням матеріальних потреб над духовними, відсутністю контролю з боку відповідних державних органів за дотриманням норм природокористування тощо. Проблема екологічного виховання школярів на початку ХХІ століття науково оформилася в достатньо чітку стратегію, яка має впроваджуватися у практику роботи сучасної школи і тих інституцій, які реалізують педагогічну взаємодію з учнями. Проблема екологічного виховання учнів була і залишається актуальною як для науковців – представників різних галузей знань, так і для педагогів-практиків.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10899
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.