Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Вячеслав Вікторович-
dc.date.accessioned2019-08-27T06:17:57Z-
dc.date.available2019-08-27T06:17:57Z-
dc.date.issued2019-04-12-
dc.identifier.citationМельник В. В. Екологічний маркетинг як основа підвищення рівня екологічної безпеки. /В. В. Мельник//International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings, May 16-17th, 2019. Batumi, Georgia, 244 pages.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11008-
dc.description.abstractОсновою формування екологічного маркетингу в Україні стали євроінтеграційні процеси та зобов’язання нашої країни щодо реалізації концепції сталого розвитку.Безперечно, впровадження в компанії екологічного маркетингу й систем екологічного управління несе з собою прямі вигоди, які пов’язані з можливістю розширити ринок збуту продукції, уникнути непотрібних видатків, знизити витрати, зберегти основні фонди, одержати інвестиції. Початок становлення та розвитку концепції екологічного маркетингу був покладений виробниками, які звернули у своїй практичній діяльності увагу на те, що споживачі як носії платоспроможного попиту в процесі задоволення своїх потреб все більше стали прагнути до зростання якості життя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectсировина.uk_UA
dc.titleЕкологічний маркетинг як основа підвищення рівня екологічної безпеки.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ekolog.pdf91,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.