Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11008
Title: Екологічний маркетинг як основа підвищення рівня екологічної безпеки.
Authors: Мельник, Вячеслав Вікторович
Keywords: формування
маркетинг
концепція
сировина.
Issue Date: 12-Apr-2019
Citation: Мельник В. В. Екологічний маркетинг як основа підвищення рівня екологічної безпеки. /В. В. Мельник//International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings, May 16-17th, 2019. Batumi, Georgia, 244 pages.
Abstract: Основою формування екологічного маркетингу в Україні стали євроінтеграційні процеси та зобов’язання нашої країни щодо реалізації концепції сталого розвитку.Безперечно, впровадження в компанії екологічного маркетингу й систем екологічного управління несе з собою прямі вигоди, які пов’язані з можливістю розширити ринок збуту продукції, уникнути непотрібних видатків, знизити витрати, зберегти основні фонди, одержати інвестиції. Початок становлення та розвитку концепції екологічного маркетингу був покладений виробниками, які звернули у своїй практичній діяльності увагу на те, що споживачі як носії платоспроможного попиту в процесі задоволення своїх потреб все більше стали прагнути до зростання якості життя.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11008
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ekolog.pdf91,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.