Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11100
Title: Потенціал хореографічного мистецтва у формуванні індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії засобами позааудиторної виховної роботи.
Authors: Бикова, Ольга Вікторівна
Keywords: індивідуальні творчі здібності
функції хореографічного мистецтва
творча самореалізація
позааудиторна виховна робота
потенціал
Issue Date: 2018
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: 7. Бикова О. Потенціал хореографічного мистецтва у формуванні індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії засобами позааудиторної виховної роботи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2018. № 59. С. 181–190.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:793.3
Abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз потенціалу хореографічного мистецтва. Для цього уточнено сутність понять «потенціал» та «мистецтво». Предметом дослідження стає педагогічний та мистецтвознавчий потенціал мистецтва танцю; обґрунтовано синтетичний характер хореографії, якій по’єднує в собі музику, ритміку, образотворче мистецтво, театр і пластику рухів. З’ясовано, що формування індивідуальних творчих здібностей майбутніх педагогів-хореографів мистецтвом танцю здійснюється через функції хореографічного мистецтва. Схарактеризовано позааудиторну виховну роботу, як особливий вид діяльності в якій переважає елемент самореалізації і яка володіє великими можливостями для задоволення інтересів та творчого саморозвитку майбутніх учителів хореографії.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11100
ISSN: 2307-4922
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Potencial_horeografichnogo_mystectva.pdf623,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.