Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11183
Title: | Проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури у психолого-педагогічній літературі |
Authors: | Карасєвич, Марина Петрівна Карасєвич, Сергій Анатолійович |
Keywords: | підготовка майбутніх учителів, учитель фізичної культури, фізичне виховання, фізкультурна освіта, формування особистості. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ВПЦ "Візаві" |
Citation: | Карасєвич, С. А., Карасєвич, М. П. Проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури у психолого-педагогічній літературі / С. А. Карасєвич, М. П. Карасєвич // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. Вип. 1. С.99−108. |
Series/Report no.: | УДК;378:796−051 |
Abstract: | У статті здійснено аналіз наукових джерел, присвячених вивченню традицій і стану підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Розкрито домінування думки науковців про перманентну втрату лідерських позицій нашої країни в цій галузі та істотне погіршення професійної компетентності випускників відповідних вищих навчальних закладів. Встановлено труднощів, що стримують її формування. Доведено складний характер професійно-педагогічної діяльності вчителів фізичної культури, яка триває в умовах підвищеної складності: необхідності перманентного контролю за фізичним та психічним станом дітей в обставинах, що швидко змінюються, стимулювання високої рухової активності школярів на уроці у великих приміщеннях або на вулиці в різних погодних умовах, що потребує додаткової емоційної й інтелектуальної концентрації тощо. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11183 |
Appears in Collections: | Факультет фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Problemy_pidhotovky_maibutnikh_uchyteliv_fizychnoi_kultury_u_psykholoho_pedahohichnii_literaturi.PDF | 523,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.