Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-11-26T07:39:30Z-
dc.date.available2019-11-26T07:39:30Z-
dc.date.issued2019-10-
dc.identifier.citationГарматюк О. В. Особливості просування продукції на ринку В2В. Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, 16 жовтня 2019 р. Київ : «Інформаційно-аналітичне агентство», 2019. С . 29-31.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-571-171-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11295-
dc.publisherКиїв : «Інформаційно-аналітичне агентство»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;3:001.2/.3](477)(082)-
dc.subjectB2Buk_UA
dc.subjectпромисловий секторuk_UA
dc.subjectринок споживачівuk_UA
dc.subjectпродажіuk_UA
dc.titleОсобливості просування продукції на ринку В2Вuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk.pdf625,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.