Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11295
Title: Особливості просування продукції на ринку В2В
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: B2B
промисловий сектор
ринок споживачів
продажі
Issue Date: Oct-2019
Publisher: Київ : «Інформаційно-аналітичне агентство»
Citation: Гарматюк О. В. Особливості просування продукції на ринку В2В. Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, 16 жовтня 2019 р. Київ : «Інформаційно-аналітичне агентство», 2019. С . 29-31.
Series/Report no.: УДК;3:001.2/.3](477)(082)
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11295
ISBN: 978-617-571-171-2
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Garmatiuk.pdf625,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.