Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11344
Назва: | Intrinsic motivation in the classroom |
Автори: | Біленька, Юлія Олександрівна Коломієць, Мальвіна Миколаївна |
Ключові слова: | motivation classroom intrinsic motivation |
Дата публікації: | 10-тра-2019 |
Видавництво: | Національний університет водного господарства та природокористування |
Бібліографічний опис: | Проблеми та перспективи розвитку сучасної освіти: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів та здобувачів вищої освіти, м. Рівне, 10 травня 2019 року. [Електронне видання]. Рівне : НУВГП, 2019. 427 с. |
Серія/номер: | УДК;621.187.1 |
Короткий огляд (реферат): | Nowadays engaging students is a major challenge for teachers. In most cases, it’s all about finding the proper motivation. It plays a significant role in students'learning. Psychologists have identified two forms of motivation: intrinsic and extrinsic. Intrinsic motivation refers to an inherent interest in a topic (“learning for learning’s sake”). These individuals find a subject enjoyable and they naturally desire to learn mastery of it. learning. |
Опис: | Intrinsic motivation is the desire of students to participate in an activity because it is interesting, enjoyable and informative, rather than for grades, some rewords. Daniel Pink concludes that we are more motivated by intrinsic motivation, the desire to do thingsbecause they matter. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11344 |
ISBN: | 978-966-327-434-8 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник.pdf | P.339 -341 | 11,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.