Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T12:52:05Z-
dc.date.available2019-11-28T12:52:05Z-
dc.date.issued2019-08-
dc.identifier.citationТрофаїла Н. Д. Особливості навчання іноземної мови дітей дошкільного віку: теоретичний аспект / Н. Д. Трофаїла // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» Одеса, 2019. – Вип. 16. – Т. 2. – С. 163-166.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11353-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано важливість та необхідність навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, визначено цілі навчання, представлено організацію та деякі методичні аспекти навчання дітей у закладах дошкільної освіти. Охарактеризовано переваги раннього навчання дошкільників іноземної мови, адже на ранній щаблі іноземна мова покликана і повинна вирішити більш важливу мету, ніж тільки придбання певних практичних навичок і вмінь. Роль іноземної мови на ранньому ступені навчання особливо неоціненна для всебічного розвитку дітей. Мова для дитини – це насамперед засіб комунікації, пізнання і виховання. Тож, надзавданням на ранньому ступені навчання має стати розвиток особистості дитини засобами іноземної мови. У статуті також описано основні завдання вихователя з правом викладання іноземної мови, який сприяє зацікавленню дітей до вивчення мов як засобу спілкування і, водночас, як важливого компонента їхньої підготовки до школи, оскільки він, як правило, сприяє розвитку особистості життєва компетентність у дошкільному дитинстві. Рівень професійної підготовки вихователя, а також теоретичні, методичні та практичні навички залежатимуть, перш за все, від зацікавленості дошкільників до мов, їхнім бажанням оволодіти ним і взагалі їх комунікативною компетенцією. Методично правильно організоване заняття вихователем з правом викладання іноземних мов, сприяє успішному засвоєнню дітьми навчальної інформації. Також, сучасного вихователя слід поінформувати про основні положення державної політики України у галузі дошкільної освіти загалом та викладання іноземної мови зокрема, а також враховувати особливості особистісного та індивідуального розвитку дитини, її життєві сфери і насамперед рівень сформованості пізнавальних інтересів, від яких значною мірою залежать технологія пізнавальних інтересів та специфіка викладання іноземної мови в умовах дошкільної освіти.uk_UA
dc.publisherм. Одесаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.016:811.111-
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectіноземна (англійська) моваuk_UA
dc.subjectіноземна (англійська) моваuk_UA
dc.subjectметодичні аспекти навчанняuk_UA
dc.subjectособливості навчанняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.