Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11353
Title: ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Authors: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Keywords: діти дошкільного віку
іноземна (англійська) мова
іноземна (англійська) мова
методичні аспекти навчання
особливості навчання
Issue Date: Aug-2019
Publisher: м. Одеса
Citation: Трофаїла Н. Д. Особливості навчання іноземної мови дітей дошкільного віку: теоретичний аспект / Н. Д. Трофаїла // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» Одеса, 2019. – Вип. 16. – Т. 2. – С. 163-166.
Series/Report no.: УДК;373.2.016:811.111
Abstract: У статті проаналізовано важливість та необхідність навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, визначено цілі навчання, представлено організацію та деякі методичні аспекти навчання дітей у закладах дошкільної освіти. Охарактеризовано переваги раннього навчання дошкільників іноземної мови, адже на ранній щаблі іноземна мова покликана і повинна вирішити більш важливу мету, ніж тільки придбання певних практичних навичок і вмінь. Роль іноземної мови на ранньому ступені навчання особливо неоціненна для всебічного розвитку дітей. Мова для дитини – це насамперед засіб комунікації, пізнання і виховання. Тож, надзавданням на ранньому ступені навчання має стати розвиток особистості дитини засобами іноземної мови. У статуті також описано основні завдання вихователя з правом викладання іноземної мови, який сприяє зацікавленню дітей до вивчення мов як засобу спілкування і, водночас, як важливого компонента їхньої підготовки до школи, оскільки він, як правило, сприяє розвитку особистості життєва компетентність у дошкільному дитинстві. Рівень професійної підготовки вихователя, а також теоретичні, методичні та практичні навички залежатимуть, перш за все, від зацікавленості дошкільників до мов, їхнім бажанням оволодіти ним і взагалі їх комунікативною компетенцією. Методично правильно організоване заняття вихователем з правом викладання іноземних мов, сприяє успішному засвоєнню дітьми навчальної інформації. Також, сучасного вихователя слід поінформувати про основні положення державної політики України у галузі дошкільної освіти загалом та викладання іноземної мови зокрема, а також враховувати особливості особистісного та індивідуального розвитку дитини, її життєві сфери і насамперед рівень сформованості пізнавальних інтересів, від яких значною мірою залежать технологія пізнавальних інтересів та специфіка викладання іноземної мови в умовах дошкільної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11353
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.