Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11364
Title: ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Authors: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Keywords: імідж
вихователь закладу дошкільної світи
педагогічний імідж
професійний імідж
Issue Date: Sep-2019
Publisher: Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова
Citation: Трофаїла Н.Д.Професійний імідж вихователя закладу дошкільної освіти. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 68 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. Пед.. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019. – С.216-220.
Series/Report no.: УДК;373.2.011.3-051:17.022.1
Abstract: У статті здійснено аналіз тлумачення понять «імідж» і «педагогічний імідж»; розглянуто сутність професійного педагогічного іміджу, іміджу вихователя закладу дошкільної освіти. Розкрито структурні компоненти професійного іміджу вихователя дошкільного навчального закладу та їх взаємозв’язок. Доведено що, формування іміджу – тривалий і складний процес, успішність якого залежить від умов і технологій формування іміджу, з точки зору педагогіки імідж – цілеспрямовано сформований, інтегральний образ, обумовлений відповідністю внутрішніх і зовнішніх якостей суб’єкта, призначений забезпечити гармонійний взаємовплив цього суб’єкта з навколишнім світом. Являючи собою систему взаємопов’язуючих характеристик фахівця, імідж стає засобом вирішення особистих і професійних проблем. Надбання вихователя професійного іміджу складає суттєву особистісну і професійну характеристику людини, має глибокий практичний зміст. На основі проведеного аналізу поняття «імідж» у статті описано основні вимоги до позитивного професійного іміджу майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11364
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.