Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11371
Назва: | Експериментальна модель підготовки майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку |
Автори: | Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
Ключові слова: | модель підходи принципи критерії показники рівні |
Дата публікації: | лис-2017 |
Видавництво: | СНУ імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. - №4 (7). – с. 83-89 |
Серія/номер: | УДК;378:373.2.011.3-051 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано експериментальну модель підготовки майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Особливу увагу приділено методологічним підходам (компетентнісний, діяльнісний, особистісний), принципам (принцип свідомості й активності в навчанні; принцип системності навчально-пізнавальної діяльності; принцип цілісності, доцільності, прогностичності; принцип послідовності і наступності, динамічності і полі функціональності. Формування готовності майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку як пріоритетний напрям професійної підготовки майбутніх спеціалістів із дошкільної освіти, а також результати пошукового дослідження, зумовили необхідність визначення таких етапів підготовки студентів: інформаційний, організаційний, результативний. Наведено критерії (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний) і показники за якими проводилось оцінювання рівнів готовності майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Показниками когнітивного критерію є: знання щодо особливостей психічного розвитку дітей дошкільного віку; обізнаність з різновидами емоцій та специфікою їхніх проявів у дітей;обізнаність із специфікою організації педагогічного процесу, із врахуванням емоційної сфери дошкільників. Показниками мотиваційного критерію є: позитивна мотивація на взаємодію з дошкільниками із врахування їхнього емоційного стану; бажання працювати та встановити емоційний контакт з дошкільниками та батьками; прагнення використовувати технології з метою профілактики емоційного неблагополуччя у дітей. Показниками діяльнісного критерію є: уміння організовувати різні види діяльності з дітьми враховуючи їх емоційний стан; вміння планувати індивідуальну роботу з дошкільниками з метою подолання відхилень в емоційному розвитку; творчий підхід до навчання дошкільників соціально прийнятих способів вираження емоцій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11371 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.pdf | 273,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.