Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-11-28T13:53:07Z-
dc.date.available2019-11-28T13:53:07Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.citationНауковий журнал «Молодий вчений» №11 (38) листопад, 2016 – Херсон – С 517-520uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11397-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано, а також розкрито такий важливий аспект як емоції дітей дошкільного віку. Визначено важливість професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання дітей у процесі їхнього емоційного розвитку. Аналіз педагогічних досліджень дозволив розкрити зміст та визначити етапи професійно-педагогічної підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Автор подає авторське визначення поняття «готовність майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку». У статті розкривається мета, завдання та умови реалізації етапів професійної підготовки фахівців дошкільного фаху.uk_UA
dc.publisherТОВ «Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.36-
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectемоційний розвитокuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectетапи професійної підготовкиuk_UA
dc.titleЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.