Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11397
Title: | ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Authors: | Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
Keywords: | емоції емоційний розвиток професійна підготовка етапи професійної підготовки |
Issue Date: | Oct-2016 |
Publisher: | ТОВ «Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Науковий журнал «Молодий вчений» №11 (38) листопад, 2016 – Херсон – С 517-520 |
Series/Report no.: | УДК;372.36 |
Abstract: | У статті проаналізовано, а також розкрито такий важливий аспект як емоції дітей дошкільного віку. Визначено важливість професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання дітей у процесі їхнього емоційного розвитку. Аналіз педагогічних досліджень дозволив розкрити зміст та визначити етапи професійно-педагогічної підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Автор подає авторське визначення поняття «готовність майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку». У статті розкривається мета, завдання та умови реалізації етапів професійної підготовки фахівців дошкільного фаху. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11397 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.pdf | 289,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.