Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11419
Назва: | Основні підходи до проблеми тьюторства як однієї із форм педагогічної підтримки молодого фахівця |
Автори: | Палагута, Ілона Василівна |
Ключові слова: | Велика Британія професійний розвиток молодий фахівець тьюторство педагогічна підтримка |
Дата публікації: | жов-2019 |
Видавництво: | Łódź: Nowa nauka |
Бібліографічний опис: | Палагута І.В. Основні підходи до проблеми тьюторства як однієї із форм педагогічної підтримки молодого фахівця. Наука и образование в условиях цивилизационных изменений: материалы І Междунар. науч.-практич. конф. Польша, г. Лодзь, 2019. С.10-14. |
Серія/номер: | UDK;37+65+80+81+159.9+330+631+369.032 BBK;94.3 N-;29 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано проблема підготовки педагогів до супроводу навчальної діяльності. Охарактеризовано проблему тьюторства у Великій Британії та Україні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11419 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osnovni pidhody do problemy tiytorstva yak odniei iz form pedagogichnoi pidtrumku molodogo fahivtsa.pdf | 450,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.