Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11449
Title: КРИТЕРІАЛЬНО-ПОКАЗНИКОВИЙ СКЛАД ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГА
Authors: Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна
Keywords: професійний потенціал педагога
критерії поняття
показники, рівні, практична діяльність
творча праця, критеріально-показниковий склад, педагог.
Issue Date: 2019
Publisher: ВПЦ"Візаві"
Citation: Браславська О.В. Критеріально-показниковий склад професійного потенціалу педагога. Збірник наукових праць: Проблеми підготовки сучасного вчителя. Випуск 2(20) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т Павла Тичини, (гол. ред. І.І.Демченко). -- Умань : Візаві, 2019. -- С.44-50.
Series/Report no.: УДК;37.091.12-051
Abstract: У статті розкрито сучасні бачення ролі рівня розвитку професійного потенціалу педагога у його становленні як фахівця. Метою роботи стало визначення критеріїв професійного потенціалу педагога для забезпечення наукового підходу до організації його роботи, професійного розвитку, саморозвитку, для визначення зразків діяльності до яких можна прагнути, для зовнішньої оцінки і самооцінки. Результатами роботи є визначення чотирьох рівнів розвитку професійного потенціалу педагога: допрофесійний, початковий, нормований, узагальнюючий, які узагальнюють такі критерії й показники: результати практичної діяльності (результуючий критерій), успішність, вироблення власного стилю роботи (продуктивно-стильовий), вплив професійно-розвиваючого середовища на якість залучення педагога в інноваційні процеси (інноваційно-середовищний); досягнення професійної компетентності (компетентнісний); прояви особистісних якостей вчителя (особистісно-професійний).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11449
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.