Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванчук, Галина Петрівна-
dc.date.accessioned2019-12-02T10:08:28Z-
dc.date.available2019-12-02T10:08:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванчук Г. Вплив філософії Дьюї на розвиток навчання США. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : збірник тез доповідей IІI міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. Винниченка, 2019. С. 85-88.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11471-
dc.description.abstractВ статті освітлюється питання впливу філософії Дьюї на розвиток навчання США.У проблемному навчанні, відповідно до концепції Дьюї, учитель швидше спрямовує цей процес, ніж керує ним. Він повинен „дозволяти школярам приймати навіть помилкові моральні рішення і відчувати наслідки своїх дій”.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКропивницький: РВВ ЦДПУ ім. Винниченка, 2019.uk_UA
dc.subjectфілософіяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleВплив філософії Дьюї на розвиток навчання СШАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кропивницький 19.pdf434,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.