Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11471
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванчук, Галина Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T10:08:28Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T10:08:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Іванчук Г. Вплив філософії Дьюї на розвиток навчання США. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : збірник тез доповідей IІI міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. Винниченка, 2019. С. 85-88. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11471 | - |
dc.description.abstract | В статті освітлюється питання впливу філософії Дьюї на розвиток навчання США.У проблемному навчанні, відповідно до концепції Дьюї, учитель швидше спрямовує цей процес, ніж керує ним. Він повинен „дозволяти школярам приймати навіть помилкові моральні рішення і відчувати наслідки своїх дій”. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. Винниченка, 2019. | uk_UA |
dc.subject | філософія | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | дискусія | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Вплив філософії Дьюї на розвиток навчання США | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кропивницький 19.pdf | 434,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.