Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11471
Title: | Вплив філософії Дьюї на розвиток навчання США |
Authors: | Іванчук, Галина Петрівна |
Keywords: | філософія освіта розвиток дискусія навчання |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. Винниченка, 2019. |
Citation: | Іванчук Г. Вплив філософії Дьюї на розвиток навчання США. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : збірник тез доповідей IІI міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. Винниченка, 2019. С. 85-88. |
Abstract: | В статті освітлюється питання впливу філософії Дьюї на розвиток навчання США.У проблемному навчанні, відповідно до концепції Дьюї, учитель швидше спрямовує цей процес, ніж керує ним. Він повинен „дозволяти школярам приймати навіть помилкові моральні рішення і відчувати наслідки своїх дій”. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11471 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кропивницький 19.pdf | 434,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.