Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11494
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чередник, Анна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T13:13:40Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T13:13:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Чередник А. Підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів: категоріальний апарат. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2019. №7 (91). С. 37-47. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2312-5993 | - |
dc.identifier.issn | 2414-9799 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11494 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу уточнити категоріальний апарат дослідження. На основі аналізу понять «інвалідність», «непрацездатність», «особливі потреби дітей», «порушення розвитку», «дезадаптація», «діти групи ризику», «проблемні діти», «діти з аномальним розвитком», «діти з інвалідністю», «діти з обмеженими можливостями», «особливі діти», «виняткові діти» уточнено терміни «діти з особливими освітніми потребами», «інклюзивне навчання». Для розкриття ключового поняття «підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів» розкрито сутність дотичних понять: «корекційно-педагогічна діяльність», «реабілітаційно-педагогічна діяльність». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | uk_UA |
dc.subject | дезаптація | uk_UA |
dc.subject | діти групи ризику | uk_UA |
dc.subject | діти з інвалідністю | uk_UA |
dc.subject | діти з обмеженими можливостями | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів-реабілітологів | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів: категоріальний апарат | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чередник стаття Суми.pdf | 316,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.