Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11494
Title: Підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів: категоріальний апарат
Authors: Чередник, Анна Анатоліївна
Keywords: дезаптація
діти групи ризику
діти з інвалідністю
діти з обмеженими можливостями
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне навчання
підготовка майбутніх учителів-реабілітологів
Issue Date: 2019
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Citation: Чередник А. Підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів: категоріальний апарат. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2019. №7 (91). С. 37-47.
Abstract: У статті здійснено спробу уточнити категоріальний апарат дослідження. На основі аналізу понять «інвалідність», «непрацездатність», «особливі потреби дітей», «порушення розвитку», «дезадаптація», «діти групи ризику», «проблемні діти», «діти з аномальним розвитком», «діти з інвалідністю», «діти з обмеженими можливостями», «особливі діти», «виняткові діти» уточнено терміни «діти з особливими освітніми потребами», «інклюзивне навчання». Для розкриття ключового поняття «підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів» розкрито сутність дотичних понять: «корекційно-педагогічна діяльність», «реабілітаційно-педагогічна діяльність».
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11494
ISSN: 2312-5993
2414-9799
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чередник стаття Суми.pdf316,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.