Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11504
Title: Основні результати дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів
Authors: Лоюк, Оксана Вікторівна
Keywords: Наочно-образне мислення
понятійне мислення
проблемне запитання
гіпотеза
змістове узагальнення
самоконтроль
самооцінка
формування розумових дій
Issue Date: 2018
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Лоюк О. В. Основні результати дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів / О. В. Лоюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 59. – 290 с., С. 112–122.
Series/Report no.: УДК;37.017.4
Abstract: Метою статті є висвітлення результатів дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів. Основним результатом дослідження є розробка алгоритму формування понять у молодших школярів на основі синтезу концепції М. Маслової про цілісність мислення, вчення Я. Пономарьова про внутрішній план дій, положення Ю. Кулюткіна та Г. Сухобської про перехід операційних компонентів наочно-образного мислення у змістові компоненти понятійного, вчення психологів (О. Кульчицька, О. Лук, О. Моляко та ін.) про структуру творчого процесу, дослідження П. Гальперіна щодо формування розумових дій та понять.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11504
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannia poniat.pdfЛоюк О. В. Основні результати дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів / О. В. Лоюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 59. – 290 с., С. 112–122.547,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.