Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11508
Назва: | Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту |
Автори: | Лоюк, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | Рівні розвитку творчого мислення молодших школярів критерії та показники розвитку творчого мислення молодших школярів форми організації діяльності дітей формувальний експеримент |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Полтава : АКУП ПДАА |
Бібліографічний опис: | Лоюк О. В. Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту / О. В. Лоюк // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / укл.: Н. В. Кононец, В. О. Балюк. – Полтава : АКУП ПДАА, 2017. – С. 100–105. |
Короткий огляд (реферат): | В статті представлено результати формувального експерименту щодо розвитку творчого мислення молодших школярів. Пропонуються вправи, методи, форми організації діяльності учнів, завдяки яким відбулися якісні зрушення розвитку всіх показників творчого мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11508 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sformovanist rivniv tvorchogo myslennia.pdf | Лоюк О. В. Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту / О. В. Лоюк // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / укл.: Н. В. Кононец, В. О. Балюк. – Полтава : АКУП ПДАА, 2017. – С. 100–105. | 216,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.