Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередник, Анна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-12-02T14:27:57Z-
dc.date.available2019-12-02T14:27:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧередник А. А. Категорія «готовність» в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії. Інноватика у вихованні. 2019. Вип. 10. С. 345-352.uk_UA
dc.identifier.issn2411-4553-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11518-
dc.description.abstractУ статті розкрито категорію «готовність» в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії. Встановлено, що готовність до педагогічної діяльності розуміється як складне поєднання психічних особливостей і моральних якостей особистості, що складають основу установки майбутнього педагога на усвідомлення функцій педагогічної праці, професійних позицій, оптимальних способів діяльності; співвіднесення своїх здібностей з подоланням труднощів, що виникають під час вирішення професійних завдань і досягнення запланованих результатів. Виокремлено два основні підходи до характеристики поняття «готовність до діяльності»: функціональний (прояв індивідуальних якостей особистості, що забезпечують ефективність і високу результативність професійної діяльності) і особистісний (певний психічний стан індивіда). Готовність педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання розглядається через такі основні види: науково- теоретичний, психологічний, практичний, що узгоджується із методологічними підходами до визначення готовності, які умовно поділено на функціональний (стан психіки (установка), в якому активізуються такі психічні функції, як уміння мобілізувати психічні і фізичні ресурси), особистісний (прояв індивідуально- особистісних якостей, що формуються в результаті підготовки до певного виду діяльності) та особистісно-діяльнісний (динаміка змін у мотиваційній сфері особистості, формування в ній професійно значущих установок, зміна ціннісно- смислової структури світосприйняття особистості).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:364-786-
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель-реабілітологuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleКатегорія "готовність" в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чередник стаття Рівне.pdf561,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.