Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11518
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чередник, Анна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T14:27:57Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T14:27:57Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Чередник А. А. Категорія «готовність» в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії. Інноватика у вихованні. 2019. Вип. 10. С. 345-352. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2411-4553 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11518 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито категорію «готовність» в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії. Встановлено, що готовність до педагогічної діяльності розуміється як складне поєднання психічних особливостей і моральних якостей особистості, що складають основу установки майбутнього педагога на усвідомлення функцій педагогічної праці, професійних позицій, оптимальних способів діяльності; співвіднесення своїх здібностей з подоланням труднощів, що виникають під час вирішення професійних завдань і досягнення запланованих результатів. Виокремлено два основні підходи до характеристики поняття «готовність до діяльності»: функціональний (прояв індивідуальних якостей особистості, що забезпечують ефективність і високу результативність професійної діяльності) і особистісний (певний психічний стан індивіда). Готовність педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання розглядається через такі основні види: науково- теоретичний, психологічний, практичний, що узгоджується із методологічними підходами до визначення готовності, які умовно поділено на функціональний (стан психіки (установка), в якому активізуються такі психічні функції, як уміння мобілізувати психічні і фізичні ресурси), особистісний (прояв індивідуально- особистісних якостей, що формуються в результаті підготовки до певного виду діяльності) та особистісно-діяльнісний (динаміка змін у мотиваційній сфері особистості, формування в ній професійно значущих установок, зміна ціннісно- смислової структури світосприйняття особистості). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Рівненський державний гуманітарний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:364-786 | - |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель-реабілітолог | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Категорія "готовність" в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чередник стаття Рівне.pdf | 561,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.