Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11518
Title: Категорія "готовність" в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії
Authors: Чередник, Анна Анатоліївна
Keywords: готовність
підготовка
майбутній вчитель-реабілітолог
інклюзія
діти з особливими освітніми потребами
Issue Date: 2019
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Чередник А. А. Категорія «готовність» в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії. Інноватика у вихованні. 2019. Вип. 10. С. 345-352.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:364-786
Abstract: У статті розкрито категорію «готовність» в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії. Встановлено, що готовність до педагогічної діяльності розуміється як складне поєднання психічних особливостей і моральних якостей особистості, що складають основу установки майбутнього педагога на усвідомлення функцій педагогічної праці, професійних позицій, оптимальних способів діяльності; співвіднесення своїх здібностей з подоланням труднощів, що виникають під час вирішення професійних завдань і досягнення запланованих результатів. Виокремлено два основні підходи до характеристики поняття «готовність до діяльності»: функціональний (прояв індивідуальних якостей особистості, що забезпечують ефективність і високу результативність професійної діяльності) і особистісний (певний психічний стан індивіда). Готовність педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання розглядається через такі основні види: науково- теоретичний, психологічний, практичний, що узгоджується із методологічними підходами до визначення готовності, які умовно поділено на функціональний (стан психіки (установка), в якому активізуються такі психічні функції, як уміння мобілізувати психічні і фізичні ресурси), особистісний (прояв індивідуально- особистісних якостей, що формуються в результаті підготовки до певного виду діяльності) та особистісно-діяльнісний (динаміка змін у мотиваційній сфері особистості, формування в ній професійно значущих установок, зміна ціннісно- смислової структури світосприйняття особистості).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11518
ISSN: 2411-4553
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чередник стаття Рівне.pdf561,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.