Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11538
Назва: | Технологія змішаного навчання як засіб формування мотивації до вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей |
Автори: | Комар, Ольга Сергіївна |
Ключові слова: | змішане навчання технологія мотивація модель навчання англійська мова |
Дата публікації: | 28-лют-2019 |
Видавництво: | Харківський торговельно – економічний інститут КНТЕУ |
Бібліографічний опис: | Комар О.С. Технологія змішаного навчання як засіб формування мотивації до вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей. Теорія та практика реалізації змішаного навчання у закладах вищої освіти : збірник тез доповідей всеукр. наук.-метод. семінару з елементами вебінару, м. Харків, 28 лют. 2019 р. Харків, 2019. С.34-35. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах представлено технологію змішаного навчання як інноваційний засіб формування мотивації до вивчення англійської мови. Представлені сучасні моделі змішаного навчання, які можна успішно застосовувати у мовній освіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11538 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tehnologiya_zmishanogo_navchannya_angliiskoi_movy_studentiv_nemovnyh_spetsialnoctei.pdf | Комар О.С. Технологія змішаного навчання як засіб формування мотивації до вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей. Теорія та практика реалізації змішаного навчання у закладах вищої освіти : збірник тез доповідей всеукр. наук.-метод. семінару з елементами вебінару, м. Харків, 28 лют. 2019 р. Харків, 2019. С.34-35. | 126,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.