Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11553
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Cherednyk, Anna | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T07:10:52Z | - |
dc.date.available | 2019-12-04T07:10:52Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Cherednyk Anna Requirements for future rehabilitation specialists in the professional activity. Jurnalul științific trimestrială. 2018. №1. P. 9-15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11553 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито напрями професійної діяльності майбутнього вчителя-реабілітолога (діагностика: в динаміці, оперативна, допомога: корекція, реабілітація, компенсація, терапія; підтримка; профілактика чинників, що призводять до дезадаптації, розвиток). Визначено специфіку діяльності учителя-реабілітолога, яка вплітається в загальний контекст реабілітаційно-педагогічного процесу освітнього закладу. Розкрито мету, структуру, об’єкт, суб’єкт професійної діяльності вчителя-реабілітолога. Розроблено стратегію розвитку системи реабілітації дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням інтеграційної (інноваційної) складової, що відображає певною мірою як специфіку існуючих реабілітаційних технологій, так і очікувані зміни за видами реабілітації (медичною (медико-педагогічною), психологічною та педагогічною (психолого-педагогічною), соціальною (соціально-педагогічною), інтераційною). Подано узагальнену характеристику вимог до діяльності вчителя-реабілітолога за параметрами (мета, спосіб навчання, способи спілкування та навчання, модель взаємодії, форми навчання, розвиток емоційної сфери, мотивація навчання, інтелектуальний розвиток, вольовий розвиток, методико-дидактичний аспект навчання, форми виховання, самовиховання, нетрадиційні форми надання допомоги та активізації фізичного здоров’я). Розкрито основні функції реабілітаційної діяльності вчителя-реабілітолога (навчальну, виховну, розви-вальну, інтегруючу, діагностичну, реабілітаційну, комунікативну, дослідницько-творчу, конструктивно-проектувальну). Доведено значущість особистісних та професійних якостей до реалізації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Jurnalul stiintific al Dunarii | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | UDC;37 | - |
dc.subject | діагностика | uk_UA |
dc.subject | корекція | uk_UA |
dc.subject | реабілітація | uk_UA |
dc.subject | компенсація | uk_UA |
dc.subject | терапія | uk_UA |
dc.subject | підтримка | uk_UA |
dc.subject | вчитель-реабілітолог | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | учні з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Requirements for future rehabilitation specialists in the professional activity | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чередник стаття Молдова.pdf | 388,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.