Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11553
Title: | Requirements for future rehabilitation specialists in the professional activity |
Authors: | Cherednyk, Anna |
Keywords: | діагностика корекція реабілітація компенсація терапія підтримка вчитель-реабілітолог інклюзивне навчання учні з особливими освітніми потребами |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Jurnalul stiintific al Dunarii |
Citation: | Cherednyk Anna Requirements for future rehabilitation specialists in the professional activity. Jurnalul științific trimestrială. 2018. №1. P. 9-15. |
Series/Report no.: | UDC;37 |
Abstract: | У статті розкрито напрями професійної діяльності майбутнього вчителя-реабілітолога (діагностика: в динаміці, оперативна, допомога: корекція, реабілітація, компенсація, терапія; підтримка; профілактика чинників, що призводять до дезадаптації, розвиток). Визначено специфіку діяльності учителя-реабілітолога, яка вплітається в загальний контекст реабілітаційно-педагогічного процесу освітнього закладу. Розкрито мету, структуру, об’єкт, суб’єкт професійної діяльності вчителя-реабілітолога. Розроблено стратегію розвитку системи реабілітації дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням інтеграційної (інноваційної) складової, що відображає певною мірою як специфіку існуючих реабілітаційних технологій, так і очікувані зміни за видами реабілітації (медичною (медико-педагогічною), психологічною та педагогічною (психолого-педагогічною), соціальною (соціально-педагогічною), інтераційною). Подано узагальнену характеристику вимог до діяльності вчителя-реабілітолога за параметрами (мета, спосіб навчання, способи спілкування та навчання, модель взаємодії, форми навчання, розвиток емоційної сфери, мотивація навчання, інтелектуальний розвиток, вольовий розвиток, методико-дидактичний аспект навчання, форми виховання, самовиховання, нетрадиційні форми надання допомоги та активізації фізичного здоров’я). Розкрито основні функції реабілітаційної діяльності вчителя-реабілітолога (навчальну, виховну, розви-вальну, інтегруючу, діагностичну, реабілітаційну, комунікативну, дослідницько-творчу, конструктивно-проектувальну). Доведено значущість особистісних та професійних якостей до реалізації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11553 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чередник стаття Молдова.pdf | 388,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.