Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11559
Назва: | Rekomendatsiyi shchodo inkluzivnogo vikoristannya navchalnih materialiv pri vivchenni inozemnih mov u pochatkoviy shkoli |
Автори: | Шумаєва, Світлана Петрівна |
Ключові слова: | вчителі іноземних мов початкова школа диференційований підхід спеціальні освітні потрби |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Івано-Франківськ: НАІР |
Бібліографічний опис: | Рекомендації щодо інклюзивного використання навчальних матеріалів при вивченні іноземнихмов у початковій школі/ Світлана Шумаєва //Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: досвід і виклики. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Івано-Франківськ, 21-22 березня 2019 р. / відп. ред. І.М. Романишин; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Електронн ідані (Об’єм: 2,89 Мб). Івано-Франківськ: НАІР, 326 с.- С. 311-314. |
Короткий огляд (реферат): | Аналізуються спеціальні курси, що дозволяють вчителям використовувати диференційований підхід до вивчення іноземних мов у прочатковій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11559 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези шумаєва івано-фр.pdf | Аналізуються спеціальні курси, що дозволяють вчителям використовувати диференційований підхід до вивчення іноземних мов у прочатковій школі. | 147,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.