Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11592
Title: Викладання іноземних мов у Нідерландах у контексті розвитку педагогічної освіти.
Authors: Колісніченко, Ангеліна Іванівна
Keywords: педагогічна освіта
методи викладання іноземних мов
підготовка вчителів
класична освіта
ефективність навчання
етапи освіти
методика навчання іноземної мови
іншомовна підготовка
Issue Date: Dec-2019
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 70 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – 310 с.
Series/Report no.: УДК;37.016:811](492)
Abstract: Стаття присвячена питанням функціонування та ефективності різних методів викладання іноземних мов на різних етапах становлення педагогічної освіти у Нідерландах. Визначено хронологічні рамки дослідження, які охоплюють чотири століття з шістнадцятого по двадцяте включно та мотиви і причини, які спонукали голландців до вивчення іноземних мов. Використовуючи метод критичного аналізу літературних джерел висвітлено історичний розвиток голландської педагогічної освіти, її етапи та рівні. Як результат, за допомогою методу вивчення та узагальнення педагогічного досвіду, зазначено праці голландських освітян, прибічників певних напрямків викладання іноземних мов, та проаналізовано їхній внесок у розвиток педагогічної освіти Нідерландів. Особливу увагу акцентовано на започаткуванні повноцінної педагогічної освіти, яка передбачає професійну підготовку вчителів в цілому та вчителів іноземних мов зокрема. У статті перераховано методи навчання іноземної мови, які набували популярності у певні періоди розвитку педагогічної освіти. Також зазначено хронологічні межі функціонування вказаних методів, та висвітлено питання ефективності кожного методу. Крім того, зазначено імена освітян, які представляли найпоширеніші течії у методиці викладання іноземної мови. Автор розглядає пріоритетність методичних практик у голландській освіті, їхнє практичне значення для ефективного вивчення іноземної мови. Проаналізовано вплив індивідуального та групового навчання на вибір методів навчання іноземної мови. Узагальнено та досліджено особливості викладання іноземних мов у Нідерландах, головні реформи, які вплинули на розвиток педагогічної освіти. Доведено, що єдиного методу, який може вважатися найефективнішим, не існує, тому вчителі іноземних мов обирають методи навчання відповідно до цілей навчання, форм та умов роботи.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11592
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НПУ Драгоманова_пед_№ 70_2019 м-сторінки-3-4,134-137.pdf589,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.