Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:49:03Z-
dc.date.available2019-12-09T08:49:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКомар О. А. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019. №1. С. 64–70.uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11633-
dc.description.abstractСучасна система освіти потребує радикальних змін в освітньому процесі, використання в інноваційній діяльності вчителя технологій, методів і засобів навчання, які сприяли б реалізації потенціалу навчального співробітництва учнів. Зміни у змісті, технологіях і керуванні освітнім процесом загальноосвітньої школи вимагають підготовки особистості вчителя для оновленої школи. Нині в освіті сформувався новий погляд на організацію освітнього процесу, де в центрі постають інтереси дитини. Саме цьому сприяє особистісно-орієнтоване інтерактивне навчання, активними учасниками якого є і вчитель, і учні. Фактично інтеракція є основою освітнього співробітництва на уроках у початковій школі.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.3.011.3–051-
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectспівробітництвоuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.titleІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
178126-393763-1-SM.pdf332,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.