Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11633
Title: ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Authors: Комар, Ольга Анатоліївна
Keywords: освітній процес
особистісно-орієнтоване навчання
початкова школа
вчитель
молодші школярі
співробітництво
інтерактивне навчання
Issue Date: 2019
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: Комар О. А. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019. №1. С. 64–70.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.3.011.3–051
Abstract: Сучасна система освіти потребує радикальних змін в освітньому процесі, використання в інноваційній діяльності вчителя технологій, методів і засобів навчання, які сприяли б реалізації потенціалу навчального співробітництва учнів. Зміни у змісті, технологіях і керуванні освітнім процесом загальноосвітньої школи вимагають підготовки особистості вчителя для оновленої школи. Нині в освіті сформувався новий погляд на організацію освітнього процесу, де в центрі постають інтереси дитини. Саме цьому сприяє особистісно-орієнтоване інтерактивне навчання, активними учасниками якого є і вчитель, і учні. Фактично інтеракція є основою освітнього співробітництва на уроках у початковій школі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11633
ISSN: 2706-6258
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
178126-393763-1-SM.pdf332,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.