Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11633
Title: | ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Authors: | Комар, Ольга Анатоліївна |
Keywords: | освітній процес особистісно-орієнтоване навчання початкова школа вчитель молодші школярі співробітництво інтерактивне навчання |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ВПЦ "Візаві" |
Citation: | Комар О. А. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019. №1. С. 64–70. |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.3.011.3–051 |
Abstract: | Сучасна система освіти потребує радикальних змін в освітньому процесі, використання в інноваційній діяльності вчителя технологій, методів і засобів навчання, які сприяли б реалізації потенціалу навчального співробітництва учнів. Зміни у змісті, технологіях і керуванні освітнім процесом загальноосвітньої школи вимагають підготовки особистості вчителя для оновленої школи. Нині в освіті сформувався новий погляд на організацію освітнього процесу, де в центрі постають інтереси дитини. Саме цьому сприяє особистісно-орієнтоване інтерактивне навчання, активними учасниками якого є і вчитель, і учні. Фактично інтеракція є основою освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11633 |
ISSN: | 2706-6258 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
178126-393763-1-SM.pdf | 332,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.