Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorСич, Марія Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-28T06:32:33Z-
dc.date.available2019-12-28T06:32:33Z-
dc.date.issued2019-04-11-
dc.identifier.citationРозвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник ІІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 ч. Ч1 (м.Тернопіль, Україна, 11-12 квітня 2019 року) / укладачі: В.С. Кавецький, А.В. Вихрущ, О.Я.Жизномірська., Т.О. Сергуніна, І.І.Кузьма, С.Б. Гах - Тернопіль : СМП "Тайп", 2019. 328 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11667-
dc.descriptionу тезах описано моделювання педагогічних ситуацій у навчальному процесі як основа майбутньої професійної діяльності педагогаuk_UA
dc.description.abstractПроцес підготовки майбутнього вчителя зумовлений модернізацією освітніх процесів та потребує постійного удосконалення. Вимоги, що висуває сучасність, зростають, і вчителю все складніше виконувати обов’язки та функції, покладені на нього суспільством. У зв’язку з цим професійна підготовка педагога підлягає глибокому, поетапному аналізу; вводяться нові навчальні дисципліни, апробуються розроблені спецкурси, пропонуються інноваційні навчальні та виховні технології. Серед цих заходів особливе місце займає моделювання педагогічних ситуацій як засобу підготовки студентів до соціалізації учня початкової школи.uk_UA
dc.publisherТернопіль: СМП "Тайп"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.98:37.091 Р 64-
dc.subjectМоделюванняuk_UA
dc.subjectпедагогічна ситуаціяuk_UA
dc.subjectдефініціяuk_UA
dc.subjectспецкурсиuk_UA
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ОСНОВА МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ОСНОВА МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА.pdfу тезах описується МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ОСНОВА МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА200,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.