Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11667
Title: | МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ОСНОВА МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА |
Authors: | Байдюк, Любов Миколаївна Сич, Марія Вікторівна |
Keywords: | Моделювання педагогічна ситуація дефініція спецкурси |
Issue Date: | 11-Apr-2019 |
Publisher: | Тернопіль: СМП "Тайп" |
Citation: | Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник ІІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 ч. Ч1 (м.Тернопіль, Україна, 11-12 квітня 2019 року) / укладачі: В.С. Кавецький, А.В. Вихрущ, О.Я.Жизномірська., Т.О. Сергуніна, І.І.Кузьма, С.Б. Гах - Тернопіль : СМП "Тайп", 2019. 328 с. |
Series/Report no.: | УДК;159.98:37.091 Р 64 |
Abstract: | Процес підготовки майбутнього вчителя зумовлений модернізацією освітніх процесів та потребує постійного удосконалення. Вимоги, що висуває сучасність, зростають, і вчителю все складніше виконувати обов’язки та функції, покладені на нього суспільством. У зв’язку з цим професійна підготовка педагога підлягає глибокому, поетапному аналізу; вводяться нові навчальні дисципліни, апробуються розроблені спецкурси, пропонуються інноваційні навчальні та виховні технології. Серед цих заходів особливе місце займає моделювання педагогічних ситуацій як засобу підготовки студентів до соціалізації учня початкової школи. |
Description: | у тезах описано моделювання педагогічних ситуацій у навчальному процесі як основа майбутньої професійної діяльності педагога |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11667 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ОСНОВА МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА.pdf | у тезах описується МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ОСНОВА МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА | 200,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.